Kultur

Tips til lettleste bøker

Trenger du nytt lesestoff til høsten? Her er noen bøker alle kan lese.

Bok
BOK: Anna Fiske har skrevet boka «Alt som er nytt».
Publisert Sist oppdatert

Bøker kan være en god underholdning. De kan også være en måte å øve seg bedre i norsk på. Alle disse bøkene er ganske korte. De har et enklere språk. Flere er på Leser søker bok sin liste over 100 lettleste bøker.

«Alt som er nytt» av Anna Fiske

Alt som er nytt er en bildebok for voksne. Boken handler om en ung kvinne med jobb, mann og barn. De bor i en blokkleilighet, men skal flytte. Alt er nytt og fremmed. Anna møter på problemer som er velkjent for mange.

For å lese saken må du være abonnent

Get instant access to all content

3 måneder

215,-

KJØP

6 måneder

395,-

KJØP

12 måneder

738,-

KJØP